Min inköpslista

"Silvia Jeans" - 199:- - Gina tricot
"Bälte flätat" - 99 :- - Lindex
Bara två saker jag vet att jag SKA ha, tänkte dra ut
på stan på Fredag och shoppa lite.. Kanske me Agnes
ska se okm hon kan..
Sen blir det kankse nått smycke med :)
Puss!

Dagens outfit

Cardigan - H&M
Tröja - H&M
Byxor - Bik Bok
Sockor - England

Vaseline!

Hejsan, förlåt att jag inte bloggat, jag har helt enkelt bara glömt! ni vet, skolstart, svårt att komma in i gamla rutiner så nästan varje dag har börjat med att jag har vaknat halv 8 och dragit på mig det närmsta bredvid sängen, borstat tänderna och sedan sprungit! Men jag har inte kommit sent någon gång! ;)
Okej, nu var det inte det jag skulle prata om!
Jag skulle bara tipsa er om Vaselin, det räddar torra läppar och mjukar upp dom!
Burken håller jätte länge och kostar ca 30 kr, finns på Apoteket och typ ICA,

Jag idag

Tröja-H&M
Jeans-Gina
Sjal-H&M
Ojojoj, imorgon börjar skolan PANIK!!!
nej men lite tråkigt är det väl... Jag vill ha ett längre lov!

Dagens Outfit

Kofta/cardigan - H&M
Linne - Gina
Jeanstights - Bikbok
--------------------------------------------------------------------------------
Iaf, har klippt mig kortare, igen ^^ Funderar dock på att göra om
det, kortare ändå.. Men är inte säker ännu. Får se.
Är inte personen som passar i långt hår. Tyvärr.
Jag gillar nämligen det bäst. Men, ibland får  man tänka på
vad man passar i, inte vad man vill ha.

Mina favoritprodukter


Nya jeans

Nu har jag äntligen köpt ett par nya jeans, jag har länge velat köpa
ett par ljusa jeans.
Jag har ganska så korta ben så det finns ganska få jeans som passar, men
jag hittade ett par helt perfekta på Gina Tricot :) Ett
riktigt kap!
199 kr!
PS.
Förlåt för dålig update, jag och pappa har varit hos farfar :)

En av julklapparna

Jag älskar dem. Passar perfekt till blåa skjortan, och såklart andra kläder med,
men specielt till den :)
Iaf, det är bara klick på.. Hehe. Brukar inte  riktigt gilla dem, men man kan ju göra
undantag ;)


Hemma.

Gud! Förlåt att jag inte har bloggat. Var så att jag  inte hann meddela att  jag sticker till morfar.
Eller stack.. Är ju hemma nu. Så äntligen kommer jag blogga igen.
Tydligen var Agnes också borta. Haha! Hade jag ingen aning om... ;)

Yees! Äntligen är min bestälning här

Det är så dåliga bilder. Kameraladdaren leker kurragöma, och
jag är för seg för att hitta den... Haha, nerå. Men jag ska leta..
Snart.  Iaf, blev bara mobilbiler här.
--------------------------------------------------------------------------------
Har inte hunnigt testa än, men det blir ju imorgon :)


Videoklipp


Tutorial

Fundation - H&M
Mascara - H&M
Läppstift - Kicks
Puder - H&M
Ögonskugga - Coastral Scens
Rouge - Coastral Scens
Consealer - H&M
Primer - Coastral Scens
--------------------------------------------------------------------------------
Steg 1 - Lägg en fundation med hjälp av en borste jämt i hela ansiktet.
Steg 2 - Täck ojämna områden, eller finnar med en consealer.
Steg 3 - Fortsätt med ett bra puder.
Steg 4 - Dags för primer! Lägg et tunt lager  på ögonlocket.
Steg 5 - Ögonskuggs dags. Lägg en valfri skugga över hela locket.
Fortsätt med ett  skimmer längst franskanten. Avsluta med en eye liner.
Steg 6 - Appelicera mascaran från fransroten upp till topparna med
sicksack rörelser.
Steg 7 - Lägg en rouge. Le gärna när du appelicerar den.
Steg 8 - Avsluta med ett läppstift eller läppglans. Matcha gärna ögon-
skuggs färgen.


Dagens outfit

Hehe, har inte satsat riktigt idag.. sov till halv tre, sen kom
min syrra och hoppade i sängen... Iaf, nytt år nu! Wihoow.
Jaja. Mjukisdress ifrån bunon'a.

RSS 2.0